شما اینجا هستید : خانه  »  متفرقه - Other   »   داستان بازی Streets Of Rage شورش در شهر

داستان بازی Streets Of Rage شورش در شهر

داستان بازی Streets Of Rage شورش در شهر

در Streets of Rage با اکسل استون (Axel)، بلیز فیلدینگ (Blaze) و آدام هانتر (Adam) سه پروتاگونیست اصلی این نسخه آشنا می‌شویم.

بازی شورش در شهر 4

گیم‌پلی این بازی در زمان خودش توانست توجه‌های بسیاری را به خودش جلب کند. درمورد گیم‌پلی باید بگوییم این شیوه و ساختار که به نوعی ژانر اصلی بازی یاد شده به حساب می‌آید شباهت‌هایی به بازی معروف Golden Axe دارد.

معرفی کلی بازی Streets of Rage 4

در Streets of Rage سه شخصیت قابل بازی وجود دارد و شما می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. این سه شخصیت هرکدام هویت، مهارت و شیوه‌های مختلفی برای مبارزه داشتند. در کنار این کارکترها پلیس‌هایی هم در بازی حاضر بودند که در برخی مواقع به شما کمک می‌کردند. نوار سلامتی در بالای صفحه وجود داشت و درکنار آن هم بخشی امتیاز شما را به‌طور مداوم نمایش می‌داد. بازی در مجموع ۸ مرحله داشت که می‌توانستید آن را به صورت تک نفره یا چند نفره به پایان برسانید.

داستان بازی Streets Of Rage شورش در شهر

کاراکترهای دوست‌داشتنی قدیمی، همراه با رفقای جدیدشان در بازی Streets of Rage 4 همراه ما هستند! اکسل و بلیز را که می‌شناسید؛ این دو کاراکتر قدیمی هنوز هم دشمن جان ارازل و اوباش خیابان‌ها هستند و در این راه یک‌سری همراهان جدید مثل  غول پیکر و دختر آدام هانتر را در کنار خود دارند.

کاراکترهای بازی شورش در شهر

 

لینک مستقیم

لینک کمکی

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : 0 در حال بررسی : ۰