شما اینجا هستید : خانه  »  متفرقه - Other   »   معرفی موتور جستجوی یاندکس yandex روسی

معرفی موتور جستجوی یاندکس yandex روسی

این موتور ابتدا با آدرس yandex.ru تنها در کشور روسیه در دسترس بود،‌ اما اکنون نسخه جهانی و انگلیسی زبانش را می‌توان در آدرس yandex.com یافت.

Yandex database leak: Everything we know

یاندکس عملکردی بسیار شبیه به دیگر موتورهای جست‌وجوی محبوب دارد. هنگام جست‌وجوی یک عبارت و فشردن دکمه اینتر، صفحه‌ای شامل نتایج جست‌وجو باز می‌شود که

لینک‌ها، URLها و توضیحاتی آبی‌رنگ در آن نقش بسته‌اند. بسته به موضوع جست‌وجو، این جست‌وجوگر ممکن است تصاویر و ویدیوها را هم به نمایش درآورد. هنگامی که به مقایسه

پایاپای یاندکس با گوگل می‌پردازید، متوجه می‌شوید که نتایج معمولا خیلی خوب هستند و گاهی از اوقات شباهت فراوانی به نتیجه جست‌وجوی گوگل دارند.

معرفی موتور جستجوی یاندکس yandex روسی

مثل گوگل، امکان کلیک روی تب‌های مختلف و سوییچ کردن نتایج جست‌وجو به تصاویر، ویدیوها و اخبار وجود دارد. یاندکس مرورگر جدا هم دارد.

از سوی دیگر، آمار Similarweb نشان می‌دهد که یاندکس پر بازدیدترین وب‌سایت روسیه به حساب می‌آید.

روسیه: ۴۸٫۷۹ درصد بلاروس: ۲۲٫۳۸ درصد قزاقستان: ۲۱٫۸۸ درصد تاجیکستان: ۱۵٫۱۲ درصد ازبکستان: ۱۱٫۸۷ درصد ترکیه: ۱۰٫۶۷ درصد گرجستان: ۹٫۶۱ درصد اکراین: ۶٫۷۳ درصد

ارمنستان: ۴٫۲۰ درصد مالدیو: ۳٫۴۰ درصد قرقیزستان: ۲٫۸۵ درصد آذربایجان: ۲٫۰۶ درصد

 یاندکس یکی از رقیبان گوگل به حساب میاد رقبای سرسخت گوگل بینگ , یاهو , اکوزیا و داک داک گو و AOL و Ask , goo و brave  هستند.

از فروشگاه iOS یا فروشگاه Google Play و بازار و مایکت دیدن کنید مرورگر یاندکس را برای دستگاه خود دانلود کنید و نصب کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

 

این مطلب بدون ویدیو می باشد.

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : 0 در حال بررسی : ۰