شما اینجا هستید : خانه  »  متفرقه - Other   »   بهترین موتور جستجوگر به نظر شما کدام است؟

بهترین موتور جستجوگر به نظر شما کدام است؟

بهترین موتور جستجوگر که به حریم شخصی شما احترام بزاره کدومه؟ Internet search engine

موتور جستجوی DuckDuckGo از سال 2008 میلادی شروع به کار کرد.

روند استقبال از داک داک گو از دو سال قبل و به خصوص از آگوست سال 2020 شدت گرفت. در آن زمان میزان جستجوی ماهانه از داک داک گو به رکورد دو میلیارد جستجو در ماه رسید.

8-1

موتور جستجوی داک داک گو که اکنون رقیب گوگل محسوب می‌شود، به علت احترام به حریم شخصی کاربران توانسته رکورد 100 میلیون جستجوی روزانه را برای اولین بار ثبت کند.

Baidu چینی

بایدو محبوب‌ترین موتور جستجوی چین و جزو 5 موتور جستجوی وب برتر جهان است. Baidu (Chinese web services company) توسط یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین کمپانی‌های هوش مصنوعی پشتیبانی می‌شود. این موتور جستجو رابط کاربری مناسب و گزینه‌های جستجوی بسیار دقیق و قدرتمندی دارد و گزینه‌های تبلیغاتی زیادی پیشنهاد می‌کند.

Yandex

موتور جستجوی Yandex پرکاربردترین و معروف‌ترین موتور جستجوی روسیه که توسط یک شرکت اینترنت روس توسعه یافته است.

Duckduckgo

DuckDuckGo اطلاعات شما را جمع آوری و ذخیره نمی‌کند، به حریم شخصی شما احترام می‌گذارد و مثل گوگل و یاندکس و… آن‌ها را به شرکت‌های تبلیغاتی نمی‌فروشد. اگر شما هم جزو افرادی هستید که حریم شخصی برای‌تان اهمیت دارد و مایل به نگهداری تاریخچه جستجوی خود نیستید، این موتور جستجو (Internet search engine) مناسب‌ترین انتخاب برای شماست. علاوه بر محیط امن، Duckduckgo رابط کاربری ساده و محیط جالبی دارد.

Swisscows

این موتور جستجو از قوی‌ترین موتورهای جستجو است که شما را به نتیجه‌ی مطلوبتان می‌رساند. در سمت راست این صفحه جستجوگر عبارات مرتبط را نیز به شما نمایش می‌دهد تا در جستجوی مطالب از آن نیز استفاده کنید.

 Qwant

این موتور جستجوی فرانسوی با حفظ حریم خصوصی، بسیاری از ویژگی‌هایDuckDuckGo را دارد. در آن هر عبارتی را که سرچ کنید در سه دسته اجتماعی، وب و اخبار دسته بندی می‌کند، که راحت تر به نتیجه برسید.

همچنین برای کاربرانی که در جستجوی موزیک هستند، یک بخش اختصاصی دارد که می‌توانید با سرچ متن، موزیک خود را پیدا کنید.

Search Encrypt

موتور جستجوی Search Encrypt نیز جزو موتورهایی است که به حریم شخصی شما احترام می‌گذارد. تاریخچه سرچ شما در Search Encrypt پس از مدت زمان معینی منقضی می‌شود و کاملا از بین می‌رود؛ یعنی حتی اگر کسی به کامپیوتر شخصی شما نیز دسترسی داشته باشد، نمی‌تواند تاریخچه جستجوی شما را مشاهده کند.

Yahoo

سال‌ها قبل، گوگل و یاهو رقبای اصلی یکدیگر بودند اما امروز گوگل بیش از 70 درصد سهم بازار را به خود اختصاص داده است. یاهو (web portal and search engine) یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های ایمیل است و در حال حاضر این موتور جستجو توسط شرکت چند رسانه‌ای بینگ پشتیبانی می‌شود؛ در واقع نتایج جستجوی بینگ و Yahoo! یکسان است.

Bing

یکی از موتورهای جستجوی معروف، موتور جستجوی Bing است که در واقع این موتور جستجوی وب متعلق به شرکت مایکروسافت است. جستجوی ویدیویی بینگ، منحصر به فرد و قدرتمند است و می‌تواند نتایج دقیق‌تری نمایش دهد.

[totalpoll id=”68738″]

 

لینک مستقیم

لینک کمکی

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : 0 در حال بررسی : ۰