شما اینجا هستید : خانه  »  متفرقه - Other   »   داک داک گو (DuckDuckGo) یا گوگل (Google) کدام بهتر است؟

داک داک گو (DuckDuckGo) یا گوگل (Google) کدام بهتر است؟

در عصر حاضر، مباحثی مانند حریم خصوصی بسیار  اهمیت پیدا کرده است. بسیاری از مردم، به ویژه افرادی که در حوزه آی تی فعالیت دارند، اهمیت مسائلی مانند امنیت و حفظ حریم خصوصی را به خوبی درک می‌کنند.

داک داک گو (DuckDuckGo) یا گوگل (Google) کدام بهتر است؟

داک داک گو یک موتور جستجو است که توسط Gabriel Weinberg در سال 2008 ایجاد شد. این موتور جستجو به حفظ حریم خصوصی آنلاین کاربران خود اهمیت زیادی میدهد.

دلیل اصلی محبوبیت مرورگر داک داک گو این است که این موتور جستجو ادعا کرده که از اطلاعات شخصی کاربران به هیچ وجه استفاده نمی‌کند. داک داک گو در حال حاضر در بیش از 60 کشور دنیا در دسترس مردم قرار

دارد. آخرین آماری که توسعه‌دهندگان داک داک گو منتشر کرده‌اند حاکی از آن است که 3 میلیارد جستجوهای ماهانه دارد.

Le moteur de recherche DuckDuckGo est fourni avec son propre assistant AI - Data News

DuckDuckGo قول می دهد هرگز تاریخچه جستجوی شما را ذخیره نکند. هر بار که از مرورگر DuckDuckGo استفاده می کنید، می توانید انتظار یک نتیجه جستجوی جدید را داشته باشید.

مخفی شدن از گوگل سخت است. یاهو و بینگ و یاندکس نیز مصرف اینترنت شما را ردیابی می‌کنند تا پروفایلی از روی فعالیت شما بسازند.

مرورگر و برنامه موبایلی DuckDuckGo قول می دهد که ردیابی اطلاعات را از سایر موتورهای جستجو، فیس بوک و سایرین مسدود کند. بنابراین برای کسانی در خارج از موتورهای جستجو به دنبال ناشناس ماندن هستند، DuckDuckGo می تواند گزینه مناسبی باشد.

از ردیابی اطلاعاتتان در اینترنت جلوگیری کنید. به صورت خودکار، دسترسی اشخاص ثالث و شرکت‌ها به حافظه مرورگرتان در اینترنت را مسدود کنید.

از فروشگاه iOS یا فروشگاه Google Play و بازار و مایکت دیدن کنید و DuckDuckGo (داگ داگ گو) را جستجو کنید تا برنامه DuckDuckGo را برای دستگاه خود دانلود کنید و نصب کنید و از استفاده از آن لذت ببرید.

 

این مطلب بدون ویدیو می باشد.

نظرات

  • نظرات پس از تایید مدیریت نمایش داده خواهند شد.
  • لطفا نظرات خود را بصورت فارسی تایپ کنید.
منتشر شده : 0 در حال بررسی : ۰